zondag 22 oktober 2017

Eindelijk een nieuwe zwemzak!

Zij deed me er aan denken dat ik een nieuwe zwemzak beloofd had aan Fleur!

De nodige stoffen lagen hier al een tijdje in de kast..... de prachtige eenhoorns van Rico Design en bijpassende gouden grill.

De buitenkant werd onderaan gemaakt in geplastificeerde gouden grill, net als de binnenkant.
Het bovenste deel van de buitenkant werd voorzien van de eenhoorns in katoen.  Het ritstasje is gemaakt uit de geplastificeerde versie.

Ik bevestigde ook voor de eerste maal nestelogen.  Helemaal niet moeilijk blijkt zo, waarom heb ik dat niet eerder gedurfd?  :-)

Als kers op de taart werd de zwemzak voorzien van een touw met de nodige bling.







Opnieuw een patroon van Belgische bodem, helemaal 'Stik Belgique"!



PATROON:  Zo Geknipt
STOFFEN:  De Gouden Flamingo
TOUW EN NESTELOGEN:  Veritas









4 opmerkingen:

  1. De mooiste uitvoering van een zwemzak die ik ooit heb gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Super mooie combinatie van alles, hier zal ze mee kunnen stoefen op de zwemles :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi en goed gelukt!
    Zwemmen is vanaf nu een feest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi! Helemaal perfect met dat touw!

    BeantwoordenVerwijderen